Prymulova akce soukromého testování. Donutil ani Bohdalová nevěděli, že se jí účastní

Herci a zpěváci z marketingové kampaně pro soukromý projekt antigenního testování pro statisíce Čechů, v němž se loni angažoval i premiérův poradce a bývalý ministr zdravotnictví Roman Prymula, netušili, že nepodporují státem organizovanou akci. Napsal to v úterý web Seznam Zprávy. V návrzích plakátů pro kampaň s názvem Česko se testuje! jsou Helena Vondráčková, Jiřina Bohdalová, Petr Čtvrtníček nebo Miroslav Donutil.

Podobně byly účastí v projektu podle serveru zaskočeny společnosti ČEZ a Sazka Group, které byly v dokumentu k projektu uvedeny jako partneři akce. Mluvčí ČEZ Ladislav Kříž i Sazky Dana Dvořáková o kampani neměli informace.

K akci se nehlásí ani úřad vlády, jehož logo se také objevilo na navržených billboardech. „Prezentovaná akce byla zcela soukromá, s úřadem vlády ani s ministerstvem zdravotnictví neměla nic společného,“ uvedl mluvčí vlády Vladimír Vořechovský.

Domlouvala se akce v restauraci na Vyšehradě?
Web Seznam Zprávy v pondělí napsal, že Prymula se v soukromém projektu antigenního testování angažoval koncem roku a na kreativní a marketingové části projektu se podílel galerista Jan Třeštík, který byl jedním z účastníků říjnového setkání v uzavřené restauraci na Vyšehradě, po němž musel Prymula rezignovat na ministerskou funkci.

Prymula webu řekl, že v projektu měl na starosti odborné záležitosti. Cílem bylo vytvořit po celé zemi speciální „pointy“, které by lidem i firmám nabízely antigenní testy placené ze zdravotního pojištění. Myšlenka masivního testování ale nezískala podle Prymuly podporu premiéra Andreje Babiše (ANO), proto se nerealizovala. Kdo konkrétně za projektem stál a komu by platby za testování přicházely, Prymula neuvedl.

Zdroj: Prima CNN

Přejít nahoru